1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
2. Milyen fizetési módokból választhatok?
3. Mennyire diszkrét a csomagolás?
4. Milyen hamar kapom meg a csomagot?
5. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
6. Mit tartalmaz a vételár?
7. Mit jelent a termékeknél a „Raktáron” szó?
8. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?
9. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
10. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
11. Mit jelent az árgarancia?
12. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?
13. Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?
14. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?
15. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?
1. Hogyan lehet megrendelni a termékeket?
1. Regisztrált vásárlóként
A rendeléshez regisztrálhatsz e-mail címed, telefonszámod, számlázási és szállítási címed megadásával. Az így létrehozott ügyfélfiókodba lépj be a rendelés előtt, válaszd ki a kívánt termékeket, és add le a rendelésed. Előnye a regisztrációnak, hogy az ügyfélfiókba belépve tájékozódhatsz korábbi vásárlásaidról és aktuális rendelésed állapotáról.
2. Regisztráció nélkül
Ebben az esetben nincs más dolgod, mint kiválasztani a termékeket, kosárba tenni, majd a számlázáshoz és szállításhoz szükséges információk megadása után befejezni a rendelést.
A rendelés folyamata mindkét esetben megegyezik.
Keresd meg a megrendelni kívánt terméket csak úgy böngészve, vagy akár a keresés funkciót használva.
Kattints a kiválasztott termékre, majd olvasd el a termék leírását rendelés előtt.
Kattints a "KOSÁRBA" gombra!
Bekerült a termék a kosaradba, ezután lehetőséged van “tovább válogatni” vagy “tovább a kosárhoz” menüpontokat használni.
Ha nem szeretnél tovább válogatni, kattints a “tovább a kosárra” gombra. Tételesen láthatod miket raktál be, illetve a végösszeget. Itt lehetőséged van változtatni a darabszámon, vagy kivenni termékeket.
Ha befejezted a vásárlást, és nem szeretnél több terméket rendelni, akkor kattints a "TOVÁBB A PÉNZTÁRBA" gombra.
Szükséges adatokat (név, cím, mobiltelefonszám, email cím) töltsd ki!
A szállítási módot válaszd ki (GLS,Foxpost csomagautomata; GLS, Packeta csomagpont; GLS Futárszolgálat házhozszállítás). Majd add meg a szállítási címed!
A fizetési módot válaszd ki (Utánvét, banki előre utalás, online bankkártyás fizetés).
Ha a számlázási címed eltér a szállítási címtől, kérünk, töltsd ki a megfelelő adatokkal.
A rendelés összesítése következik, ahol a megjegyzés rovatba üzenetet, a megrendeléshez kapcsolódó információt írhatsz nekünk. Ne felejtsd el bepipálni, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, és mehet a klikk a "MEGRENDELEM" gombra.
Minden sikeres rendelés leadás után megrendelés visszaigazoló e-mailt küldünk a rendelésed adataival. A megrendeléssel, illetve a kiszállítással kapcsolatban folyamatosan tájékoztatunk a megadott e-mail címeden. A rendelésnél mindig működő, ellenőrizhető e-mail címet adj meg.
Ha elakadsz a regisztráció vagy a rendelés során, kérdésed merül fel, írj nekünk az hello@intimjatekom.hu e-mail címre, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a +3630 016 3003 mobiltelefonszámon hétköznapokon 8:00-16:00 óra között.
2. Milyen fizetési módokból választhatok?
-
Utánvét – rendelésed értékét utólag kell fizetned a csomag átvételekor. Utánvét esetén is tudsz bankkártyával fizetni. Utánvétes fizetésnek minősül a Futárnál, Átvevő helyen, illetve Csomagautomatánál történő bankkártyás fizetés is.
-
Bankkártya online (OTP Simple) (MasterCard, Maestro, Visa, Visa Electron kártyákat fogadunk el) – Diszkrét fizetés: a banki tranzakciónál csak a cégünk nevét, a dátumot és a tranzakció számát fogod látni.
-
Banki átutalás (OTP) – saját számládról az OTP Simple-nek utalsz teljesen diszkréten. A „Megrendelem” gomb megnyomása után e-mailben küldjük el az utalási adatokat.
3. Mennyire diszkrét a csomagolás?
100%-os diszkréció. Teljesen zárt csomagolás, szabványos légpárnás tasakba vagy kartondobozba csomagoljuk, és mindössze a címzést tartalmazó etikettet ragasztjuk rá, semleges feladó névvel.
4. Milyen hamar kapom meg a csomagot?
A rendelés leadásától számítva 1-3 munkanapon belül megérkezik a csomagod, amennyiben minden rendelt termék raktáron van! A szállítás előtti napon e-mailben/sms-ben értesítünk a szállításról.
5. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?
Szállítási módjainkról bővebben itt tájékozódhatsz.
6. Mit tartalmaz a vételár?
A weboldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, és tartalmazzák az Áfá-t.
7. Mit jelent a termékeknél a „Raktáron” szó?
Raktáron: a termék azonnal szállítható.
Nincs raktáron: a termék beszerzés alatt áll.
A termék várható beérkezési idejét megtalálod a termék adatlapján.
8. Mire kell figyelni a termékek első használatakor?
Vibrátorok: Fontos hogy először próbáljuk ki a terméket (a terméken levő fólia eltávolítása nélkül)! Amennyiben szükséges, rakjunk bele elemet, és ellenőrizzük a funkciókat. A termékek motorjai nem az emberi kéz erejéhez készültek, ezért ne szorítsuk meg a forgó alkatrészeket.
Fehérneműk: Fontos a megfelelő méret kiválasztása! Az Intimjátékom szexshopban forgalmazott termékek általában kicsit nagyobbak, mint a Magyarországon megszokottak. Mérettáblázat itt tekinthető meg.
Fontos!
A fehérneműt csak anyaghiba miatt tudunk cserélni, méretbeli probléma miatt nem.
Minden termékünk phthalát-mentes és megfelel az Európai Unió szabályainak.
9. Hogyan lehet beváltani a vásárlási kupont?
A kosár oldalon van egy kuponkód mező, oda kell bemásolni a kuponkódot és a rendszer automatikusan levonja a kedvezményt. A kupon beváltásának menetéről itt találsz részletes információkat.
10. Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Semmi gond, ide kattintva új jelszót küldünk a megadott e-mail címedre. A felhasználónév az e-mail címed lesz.
11. Mit jelent az árgarancia?
100%-os árgaranciánknak köszönhetően az Intimjatekom.hu weboldalon feltüntetett árak a valóságot tükrözik, így vásárlóinkat semmilyen plusz költség nem terheli.
12. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?
A kuponkódok kizárólag az interneten leadott rendeléseknél válthatóak be, a kuponkód mezőbe beírva. Ez a folyamat mobiltelefonos böngészőn keresztül leadott rendelésnél is elvégezhető. A weboldalon található kedvezményes árak, akciók kizárólag internetes rendelésekre vonatkoznak. Sajnos telefonos rendelés esetén nem tudjuk biztosítani az akciós árakat.
13. Lehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?
Igen van rá lehetőség. Elállási jogod 14 napon belül gyakorolhatod.
Kérünk, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérünk, nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi linken található nyomtatványt.
Az alábbi címre kell visszaküldeni a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt:
4100 Berettyóújfalu Madarász utca 19.
A csere és a visszavétel feltételeiről bővebben itt olvashatsz. Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérünk, ezt vegyed figyelembe!
14. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 8/B. § (2) pontja értelmében a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is. Az Intimjatekom.hu-nál ez kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.
15. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?
Ha szeretnéd törölni, vagy módosítani a regisztrációdat, vagy bármilyen személyes adataidat, ezt megteheted az oldalon, saját felhasználói fiókodba belépve.
A „Fiókom” menüpont alatt, lehetőséged van cím és egyéb személyes adat módosítására, személyes adatok törlésére, rendeléseid megtekintésére és hírlevélre való fel- és leiratkozásra.